Bilgiye ulaşmanın giderek hız kazandığı çağımızda bilmenin artık yetmediği, anlamanın ve anlamlandırmanın hedefe ulaşmada kritik rol oynadığı bir dünyada yaşıyoruz. Teknolojinin her yeni günü bir öncekinden farklılaştırdığı bu hızlı çağda kimin, neyi, neden, nerede, nasıl ve ne zaman yaptığına dair sorgulamamız ise hiç bitmiyor. Çünkü dijital dünyamız ne kadar hızlı dönerse dönsün, yaşamın odağında daima “insan” yer alıyor.
Telefonlar, binalar ve şehirler insan aklına yaraşır ve hatta onunla yarışır şekilde en gelişmiş teknolojilerle yeniden tasarlanırken biz araştırmacılar tüketicinin zihnini okumak için yeni yollar keşfediyoruz. Tıpkı bir şehrin sokaklarında yürüyüp o şehri ve şehrin insanlarını anlamaya çalışır gibi…
Ve şimdi, araştırma sektöründe 20 yılı aşkın süredir yürüdüğümüz bu yolların sonunda kendi şehrimizi inşa ettik: Araştırmanın akıllı şehrini, CURIOCITY’i…
CURIOCITY’de, geleneksel araştırma yöntemlerinin ve sektördeki deneyimimizin getirdiği tarihi zenginliği, dijitalleşmenin ve yeni ihtiyaçların gerektirdiği yeni araştırma teknolojileriyle harmanlıyoruz. Yani ne eskiye sırtımızı dönüyor, ne de yeniye direniyoruz. Değişimin gücünden eski ve yeni arasında bir köprü kuruyor; böylece daha çevik, daha faydalı ve daha dinamik araştırma sonuçları sunuyoruz.
Şehrimizin farklı semtlerinde, markaların farklı ihtiyaçlarına yönelik yaşam alanları oluşturuyoruz. Segmente çözümlerimizle araştırma verenlerin aklındaki tüm soruları yanıtlıyoruz. Kardeş şehir felsefesini benimsiyor, çalıştığımız markaya en iyi faydayı sağlamak amacıyla o marka için diğer alanlarda çalışan uzman kişi ve firmalar ile iş birliği yapıyoruz.
Kısacası CURIOCITY’de araştırmanın gücünden faydalanmak isteyen herkes için yeni bir hayat inşa ediyoruz. Bu hayatın tadını birlikte çıkartmak dileğiyle…