Mobilde Etnografi
Mobilde Etnografi
Gerçek içgörüye gerçek zamanlı ulaşabilmek için gerçek anları yakalamak gerekiyor.
Bu anlayıştan yola çıkarak kullandığımız Mobil Etnografik Gözlem platformumuz bize tüketicilerin anlık duygu, davranış ve deneyimlerini gözlemleme olanağı sunuyor. Bu çevik etnografik araştırma ve içgörü platformu ile hedef kitlenin özgün davranışlarını, duygu ve tutumlarını gerçek zamanlı olarak yakalayabiliyoruz. Bu sayede, odak gruplar ve derinlemesine görüşmeler öncesinde referansın tüketicilerin kendi dünyalarındaki davranışlar, duygular ve tutumlar olmasını sağlıyoruz. Hedef kitledeki segmentlerin hayatına tanık olma ve video günlükleri ile segment tanımlarını zenginleştirme fırsatı da sunan Mobilde Etnografi aracılığıyla kavram, reklam ve ürün testlerini anlık veri elde ederek daha çevik hale getiriyoruz. Deneyim yolculuğunun her anına girebiliyoruz, alışverişten kullanıma, çoklu kanal yolculuğundan deneyimin yarattığı duyguya kadar hedef kitleyi derinlemesine anlıyoruz.
Mobilde Post-Panel
Mobilde Post-Panel
Türkiye’de ya da başka bir ülkede, hatta başka bir kıtada tüketicinizi ay değil, gün değil, saatler içinde anlama özgürlüğüne ne dersiniz?
Dünya mobil teknolojiler etrafında dönerken, mobil dönüşüm Türkiye’nin gerçeği. Başka herhangi bir ülkenin de olduğu gibi.
Kantitatif araştırmanın önemli aracı olan panelleri bir adım öteye taşıyan Post-Panel, dünya üzerindeki sınırları ve mesafeleri ortadan kaldırıyor.
Devrim yaratan dinamik örnekleme ile dış paneller kullanmadan 15.000+ mobil uygulamaya, web sitesine ve gelişmiş algoritmaya erişim ile her bir ankete canlı bir örnek oluşturuyor ve özel hedeflemeyi sağlıyor.
Çevik bir mobil teknoloji ürünü olan Post-Panel, uygulamalar üzerinden kişilere erişim sunarak her ülkede aynı erişilebilir bütçe içinde araştırma yapma konforu sağlıyor. 150’nin üzerinde ülkeyi kapsayan ve Türkiye’de 14 milyon kişiye erişimi bulunan platformun çevikliği, kolaylığı ve hızı sayesinde tüketiciler ile yerel veya küresel boyutta araştırmalar gerçekleştiriyoruz.
Uçtan Uca Tasarım Atölyesi
Uçtan Uca Tasarım Atölyesi
Bir süreç yönetimi yaklaşımı sergilediğimiz Uçtan Uca Tasarım Atölyesi, düşünce ve çalışma süreçlerini araştırmanın yardımıyla daha verimli hale getirmeyi ve hedef kitleyi çok iyi tanıyarak onlarla empati kurma prensibini temel alır. Araştırma çözümlerimiz ile entegre ettiğimiz bu atölye yaklaşımımız, hedef kitlenin ihtiyaçlarını çok iyi anlayıp ona uygun ürün ve çözümleri geliştirdikten sonra uygulama adımlarını, tüketiciler de dahil olmak üzere tüm paydaşlarla birlikte kurgulayıp gerçekleştirmemize olanak tanıyor. Böylece, yeniliğin farklı bakış açılarıyla test edilip varsa gerekli düzenlemelerin yapılmasını sağlıyoruz.
QRaştırma
QRaştırma
QR kod teknolojisini entegre ettiğimiz QRaştırma ürünümüz, anlık araştırma verisi elde etmeye olanak sağlıyor. Müşteri deneyimi ve memnuniyetini ölçme, mağaza çıkışı değerlendirme ve etkinlik ölçümleme alanlarında verimli sonuçlar sunan QRaştırma, cep telefonu sahibi olan herkese 3 adımda anket katılımcısı olma imkânı sunuyor. QR kodun taratılmasıyla anket otomatik olarak kullanıcıların cep telefonlarına yükleniyor ve kişiler birkaç saniye içinde sorulara yanıt vermeye başlayabiliyor. Yurtiçinde olduğu kadar yurt dışı pazarlarda da araştırma yapmaya imkân tanıyan QRaştırma, bilgiye ulaşmanın sınırlarını alabildiğine genişletiyor.